Notariusz Szczecin Joanna Krasocka
Polecić możemy usługi w kancelarii notarialnej w Szczecinie. Prowadząca kancelarię Pani Joanna Krasocka jest urzędnikiem państwowym, dlatego wszystkie czynności są prowadzone zgodnie z literą prawa.
Wszelkie akty notarialne czy też inne czynności prowadzone w Kancelarii Notarialnej są zgodne. Solidny Notariusz Szczecin, działa zgodnie z obowiązującym prawem i dokładnością. Kancelaria notarialna zapewnia bardzo szybkie i profesjonalne załatwienie sprawy, dodatkowe porady prawne w zakresie przygotowania potrzebnych dokumentów do danej czynności prawnej, informacje o kosztach opłat oraz podatków.
Kancelaria notarialna w Szczecinie
Można się z nami skontaktować mailowo, telefonicznie lub przyjechać osobiście do kancelarii notarialnej w celu umówienia się na dokonanie czynności notarialnej.
W przypadku podpisania aktu notarialnego możemy wyróżnić poniższe wymogi, bez których sprawa nie będzie kontynuowana. Potrzebne dokumenty do umowy to m.in.:
– dane stron umowy nabywcy: imiona, nazwiska, imiona rodziców, numery PESEL, adresy zamieszkania, nr i data ważności dowodu osobistego lub paszportu, stany cywilne,
– zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego każdego ze zbywców (cztery zaświadczenia), wydane w trybie art. 19 ust. 6 ustawy o podatku od spadków i darowizn (zaświadczenia te są wydawane przez urząd skarbowy każdego ze zbywców),
– warunki płatności ceny, nr rachunków bankowych, na które ma być dokonana płatność ceny,
– warunki i data wydania nieruchomości,
– wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o przeznaczeniu gruntu lub zaświadczenie wydane przez Urząd Miasta lub Gminy o jego braku,
– zaświadczenie wydane przez Urząd Miasta lub Gminy obejmujące informację czy przedmiotowa działka znajduje się na terenie objętym obszarem rewitalizacji bądź obszarem Specjalnej Strefy Rewitalizacji,
– zaświadczenie wydane przez Starostwo Powiatowe o tym czy przedmiotowa działka nie jest lasem (nie zinwentaryzowano lasu), nie jest objęta uproszczonym planem urządzenia lasu ani decyzją, o której mowa w art. 19 ust. 3 ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach,
– wypis z rejestru gruntów, wyrys z mapy ewidencyjnej (każdy z tych dokumentów powinien być wydany dla celów wieczystoksięgowych, tzn. mieć adnotację: „dokument niniejszy jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej”). Dokumenty te wydawane są przez Starostwo Powiatowe (Miejski lub Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej),
– ponieważ działka gruntu jest zabudowana budynkiem mieszkalnym, potrzebne będzie jeszcze aktualne zaświadczenie wydane przez Urząd Miasta lub Gminy stwierdzające, że nikt nie jest w nim zameldowany (wydane na dzień zawarcia warunkowej umowy)
Wszystkie ww dokumenty powinny dotyczyć wszystkich działek.
Zespół ogłoszenia Open Your Home poleca kancelarię notarialną w Szczecinie. Prowadzi ją poważana w mieście Joanna Krasocka – Notariusz Szczecin pod Notariusz-szczecin.eu